loading...
لــــوکــــس پــــاتـــوق
ADMIN بازدید : 71 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (0)

باز صدا می زنم تو را .... امشب بازم میسپارمت به اون کسی که تو دیار بی کسی بین همه دلواپسی مونس و همدمم بوده تو رو به من هدیه داده شب به خیر نازدانه گلم

�?§�?³ �?§�?�?� �?§�?³ �?ª�?¨�?±�?�?�?© �?ª�?�?�?�??�?¯

خوابی؟دلم می خواد آروم خوابیده باشی، بی ترس، بی دلهره، بی دلتنگی
دلم می خواد وقتی خوابی اونجا باشم، دم در وایسم، سرمو بچسبونم به چارچوب، نگات کنم
خوب بخوابی گلم
خوابای رنگی ببینی

�?§�?³ �?§�?�?� �?§�?³ �?ª�?¨�?±�?�?�?© �?ª�?�?�?�??�?¯

ای گل سرخ پاییزم شبت به خیر عزیزم
بوسه به پات میریزم شبت به خیر عزیزم
وقت لالایی گفتنه تو خوب بخوابی عشق من
عشقو به پات میریزم شبت به خیر عزیزم

�?§�?³ �?§�?�?� �?§�?³ �?ª�?¨�?±�?�?�?© �?ª�?�?�?�??�?¯

امیدوارم امشب که می خوابی سفر زیبایی داشته باشی به  دنیای رویاها عزیزترینم ، تا برگردی به انتظارت بیدار میمونم 
شبت بخیر

�?§�?³ �?§�?�?� �?§�?³ �?ª�?¨�?±�?�?�?© �?ª�?�?�?�??�?¯

عزیزم پرده چشماتو آروم میکشم روی چشات بوسه دوستت دارم رو میگیرم از گونه هات شب به خیر احساس من

�?§�?³ �?§�?�?� �?§�?³ �?ª�?¨�?±�?�?�?© �?ª�?�?�?�??�?¯

مشترک گرامی این اس ام اس برای بیدار کردن شما در نیمه شب فرستاده شده است لطفا پس از خواندنش لبخند بزنید و سعی کنید دوباره بخوابید

�?§�?³ �?§�?�?� �?§�?³ �?ª�?¨�?±�?�?�?© �?ª�?�?�?�??�?¯

این پیام از من خوابالو ! برای یک آدم خوابالو در زمان خوابالودگی ، ارسال شده است ! لطفا خوب بخوابید ، شب خوش

�?§�?³ �?§�?�?� �?§�?³ �?ª�?¨�?±�?�?�?© �?ª�?�?�?�??�?¯

خورشید خاموش ، ستاره روشن
آسمان آبی خاموش ، آسمان سیاه روشن
همه چیز اماده ست که توی خواب امشب
تو رو توی رویاهام ببینم
بهانه بیدار شدنم ، شبت به خیر

�?§�?³ �?§�?�?� �?§�?³ �?ª�?¨�?±�?�?�?© �?ª�?�?�?�??�?¯

شرمنده به خدا، آره میدونم خواب بودی، خوب بابا فحش نده دیگه، کارت داشتم که بیدارت کردم. میخواستم بدونم ماهی وقتی غذا میخوره، آب نمیره تو دهنش؟

�?§�?³ �?§�?�?� �?§�?³ �?ª�?¨�?±�?�?�?© �?ª�?�?�?�??�?¯

خوش آمدی مسافر سرزمین “رویاهای شیرین”
خواهشمند است در بستر بالش خود ارام باشید
تا لحظاتی دیگر اماده پرواز خواهیم شد
تا صبح فردا سفر خوبی برای شما آرزومندیم
خلبان خطوط هوایی “رویا!
شب خوش


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    دلت...

    دلت که گرفته باشد صدای ترانه که هیچ ! با صدای دست فروش دوره گرد هم گریه میکنی . . .

    آمار سایت
  • کل مطالب : 94
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 107
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 249
  • باردید دیروز : 195
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 763
  • بازدید ماه : 618
  • بازدید سال : 11,771
  • بازدید کلی : 43,387
  • ای دی مدیران

    ای دی مدیران سایت برای تماس

    MƦ_ƦƛƊƖƝ ID: mr_radin@rogers.com

    ƑƛƦƝƛȤ ID: farnazahmadi7070@yahoo.com