loading...
لــــوکــــس پــــاتـــوق
ADMIN بازدید : 81 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)

در روز معمولی
اولی : به اذان چه قدر مونده؟
دومی : من چمیدونم!
در ماه رمضان
اولی : به اذان چی قدر مونده؟
دومی : ۳ ساعت و ۱۶ دقیقه و ۱۹ ثانیه و ۳۵ صدم ثانیه!!

 

********** لوکس پاتوق **********

دیروز یه دختر رو دیدم تو مترو بدون روسری با تیشرت
تا اومدم بگم مچکرم روحانی دوستش بهش گفت سعید بریم
 

 

********** لوکس پاتوق **********

دقت کنین اونایی که قراره دوسال بعد کنکور بدن کنکورشون همزمان میشه با ماه رمضان

ای بد شانس ها کیک سر جلسه از دستتون رفت!!!!!

********** لوکس پاتوق **********

یکی از اعصاب خورد کن ترین کارایی که یه پدر و مادر میتونن

بکنن اینه که وقتی پای کامپیوتر نشستی بیاد پشتت وایسه

و الکی دنبال یه چیزی بگرده !

 

********** لوکس پاتوق **********

از لذایذ جدیدی که کشفش کردم :

برق بره یه چسب برداری بری تو کوچه بری با چسب

زنگ در خونه های مردم رو بچسبونی

موقع  برق اومدن یک عروسی در کوچه داشته باشید!!

 

********** لوکس پاتوق **********

رفتم کتاب فروشی میگم بوف کور دارین؟

میگه کتابشو؟

گفتم : پ ن پ خودشو ، یه فرد خیر پیدا شده که حاضر تمامِ هزینه های درمانشو متقبل شه…..!

 

********** لوکس پاتوق **********

از تفریحات من تو دوران بچگی این بود که اب بریزم رو بخاری

صدای ” تـسس ” بده خرکیف بشم

اون موقه آیپد نبود که بازی کنیم ، با این چیزا سرگرم میشدیم !

 

********** لوکس پاتوق **********

خدا کنه تا بیشتر از 7 ساله دیگه زنده بمونیم و بریم تو سال ۱۴۰۰

بعد هی بگیم : شماها یادتون نمیاد ما صده سیصدیا …

خیلی فاز میده ؛ حس آثار باستانی بودن به آدم دست میده …

 

********** لوکس پاتوق **********

زنه شوهرش رو واسه نماز صبح بیدار کرد شوهر گفت بذار کمی دیگه بخوابم بعدا قضا می خونم .

زن گفت نمیشه شرع گفته نماز رو باید به وقت خودش بخونی.

مرد گفت ولی شرع گفته میتونین تا چهار تا زن هم داشته باشین. 

زن گفت بخواب عزیزم هروقت خواستی نمازت رو قضا کن، خدا خیلی بخشندست!!!   :| 

********** لوکس پاتوق **********

دعوت مودبانه ی بابام از من برای صرف شام :

 تَن لَشتو از پشت کامپیوتر جمع کن بیار، سفره پهن کن !!
 محبت همینجوری داره میپاچه رو در و دیوار 

 

********** لوکس پاتوق **********

 
الان پشه اومد بهم گفت:سلام نیشت بزنم؟
گفتم:نه عزیزم مرسی!
گفت؟خواهش میکنم و رفت! 
پشه ها چه با ادب شدن!!!
روحانی مجکریم!!!!!!!!!

********** لوکس پاتوق **********

ﺁﻫﺎﯼ ﺷﻤﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﻗﺮﺍﺭﻩ ﺩﺭ ﺁﯾﻨﺪﻩ ﻫﻤﺴﺮ ﻣﻦ

ﺑﺸﯽ :
.
.
.

ﻫﯿﭽﯽ ﺧﻮﺷﺎ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺗﺖﺩﯾﮕﻪ ﺍﺯ ﺧﺪﺍ ﭼﯽ ﻣﯿﺨﻮﺍﯼ؟

ﭼﯿﮑﺎﺭ ﮐﺮﺩﯼ ﺧﺪﺍ ﺍﻧﻘﺪﺭ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻩ؟ﮐﺼﺎﻓﻂ

 

********** لوکس پاتوق **********

زن و شوهری در اثر گاز گرفتگی جان باختند...

.

.

.

.

.

.

.

.

شهروندگرامی تاوختی بوس هست!چراگاز:|

********** لوکس پاتوق **********

تو خیابون یه پسره بهم گفت شمارتو بگو یادداش میکنم 

منم که یاد یه چیزی افتادم خندیدم .. 

یارو فک کرده از روی رضایته!

حالا بگو یاد چی افتادم؟...

۲۹ دوتا شیش!!!

بعععععععععععععععله!!!

همش تقصیر مدرسان شریفه لامصب!!!

 

********** لوکس پاتوق **********

 
  بچه ها میخوام با واقعیت زندگی آشناتون کنم 
          بچه ها -------> واقعیت زندگی
       واقعیت زندگی -------> بچه ها
********** لوکس پاتوق **********
من: روزه ای؟
دوستم: نه!
من: چرا؟
دوستم: دو روز اول رو نگرفتم دیم میتونم نگیرم دیگه نگرفتم
بعععععععععله یه همچین دوست باشعوری داریم ما!!!!
 

********** لوکس پاتوق **********

داشتیم تو اتوبان میرفتیم

دیدم یه بچه رو موتور خوابش برده

و داشت می اُفتاد باباش هم اصلا حواسش نبود !

رفتم کنارش هر چی بوق زدم نفهمید!!

آخرش رفتیم جلوش

واستاد

پس چرا حواست به بچه ات نیست ؟؟؟

یه دفعه دو دستی زد تو سرش گفت :

اصغر پس ننت کـــو ؟؟؟

!!!! اصن یه وضعیه!!

********** لوکس پاتوق **********

لقمان را گفتند ادب از که آموختی؟

 

گفت: از بی ادبان

 

گفتند: قبل از اینکه ادب بیاموزی از کجا تشخیص دادی اونا بی ادبن؟

 

گفت: خب دیگه خفه شین !

********** لوکس پاتوق **********

به زنه میگن چند درصد دعاهات مستجاب میشه ؟
میگه : فقط ۵۰%
میگن ازکجا فهمیدی ؟
میگه : ازخدا خواستم شوهرم خرپول باشه ، خر هست اما پول نداره ! :D

********** لوکس پاتوق **********

اینم از سرعت اینترنت ما 

7 تا تب باز میکنم انگار پای منقلم...

باید هـــی مثل این سیخ های کباب از اول تا آخر بهشون سر بزنی ببینی لود شدن یا نه....

********** لوکس پاتوق **********

ما صنف مجردها بعد از سال ها جستجو و نیافتن نیمه گمشده خود

به این نتیجه رسیدیم:

خدا ما را کامل خلق کرده

و

نیمه میمه نداریم.

 

********** لوکس پاتوق **********

به یارو می‌گم : ببخشید از اینجا چطوری میشه برم خیابون سعدی؟

میگه : باید بپرسی !  

بهش گفتم : پس به نظرت من الان دارم جفت گیری می کنم ؟ 

********** لوکس پاتوق **********

 

 
اگه من مُردم 
.

.

.

.

خدا نکنه...

نیگیاه چه پیگیرم هست!!!

********** لوکس پاتوق **********

  غضنفرمیره به یکی خبر مرگ مادرش رو بده بهش میگه:

             یه شتری بود که در خونه همه میخوابید!؟

            یارو میگه: خوب؟ میگه: این دفعه رو ننه تو خوابید

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    دلت...

    دلت که گرفته باشد صدای ترانه که هیچ ! با صدای دست فروش دوره گرد هم گریه میکنی . . .

    آمار سایت
  • کل مطالب : 94
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 102
  • باردید دیروز : 195
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 616
  • بازدید ماه : 471
  • بازدید سال : 11,624
  • بازدید کلی : 43,240
  • ای دی مدیران

    ای دی مدیران سایت برای تماس

    MƦ_ƦƛƊƖƝ ID: mr_radin@rogers.com

    ƑƛƦƝƛȤ ID: farnazahmadi7070@yahoo.com