loading...
لــــوکــــس پــــاتـــوق
ADMIN بازدید : 101 جمعه 07 تیر 1392 نظرات (0)

از سلطان جنگل به جوجه اردک زشت . جوجه اردک زشت؟ اگه در دسترس هستی اس ام اس بده !!!

گلم

نازم

عسلم

جیگرم

شیرینم

ملوسم

خوشگلم

با نمکم

.

.

.

تازه با حالم هستم.

 

دعای یک دختر مجرد :

 

خدایا من از تو هیچی نمی خوام فقط یه داماد خوب و خوش تیپ قسمت مامانم کن..!!

 

 

 

عشق .... سرکاریه

 

محبت .... تظاهره

 

مهربونی .... مسخرس

 

وفا .... مرده

 

عهد وپیمون .... دلخوشیه

 

عاطفه .... تموم شده

 

مهر .... مدرسه ها باز میشه...!!

 

 

آب میوه صداتم .... چرخ کرده نگاتم .... قربون اون چشاتم ....کشته خنده هاتم .... کلاچ اون پاهاتم .... من مرده ی هواتم .... تا عمر دارم باهاتم.!!!

 

 

بی تو هرگز نمی تونم زندگی کنم پس بیا با هم گور به گور بشیم.

 

 

 

گویند مرگ سخت است و سخت از مرگ انتظار کشیدن  برای sms من !!

 

خیلی انتظار کشیدی آره؟؟

 

 

 

دوستت دارم تو چی؟

 

خیلی میخوامت تو چی؟

 

بی تو می میرم تو چی؟

 

.

 

.

 

.

 

من خالی بستم تو چی؟

 

 

 

این نردبان ترقیه..

 

|-|

 

|-|

 

|-|

 

|-|

 

|-|

 

|-|

 

آی کیو ؟ ازش میرن بالا نه پایین

 

 

 

مخصوص نیمه شب : پاشو جیش کن بعد بگیر بخواب

 

(سازمان دخالت در تمام امور کشور)

 

 

 

همیشه تو را در نفسهایم احساس می کردم....تو را همراه من بودی ....علت جدائی تو از من من بودم ...

 

کاش فین نکرده بودم!!!

 

 

چیه؟ تا اس ام اس میاد مثل قورباغه می پری رو گوشیت هیچ خبری نیست . کارتو بکن.!!

 

 

برای کشتن یک پرنده یک قیچی کافی ست. لازم نیست آن را در قلبش فرو کنی یا گلویش را با آن بشکافی. پرهایش را بزن... خاطره پریدن با او کاری می کند که خودش را به اعماق دره ها پرت کند

 


 

 

اگه فرهاد شیرین رو یادش بره .اگه مجنون لیلی رو یادش بره .اگه پرنده پروازو یادش بره من هیچ وقت.........هیچ وقت پول اس ام اس هایی که واست زدم رو یادم نمی ره

 

 

 

.............

 

.............

 

.......  ....

 

میدونی این چیه؟

 

عکس هوائی از همایش سالانه ی منگلاس اگه دقت کنی جای تو خالیه.!!

 

 

کشف مصارف مهم اس ام اس در ايران

۱. پیغام های اورژانسی (سر رات كه داری میای 2 تا بربری بخر)
۲. اطلاعات رسانی سر جلسه امتحان: "جیم درسته الاغ!"
۳. پیغام های عاشقانه: "عزیزم، قبل از خواب به یاد من مسواك بزن!"
۴. جلوگیری از خشونت: "بدهكار محترم ! اگه این جا بودی خرخرتو می جوییدم!"
۵. فرستادن جوك: "یه روز یه یارو می ره سربازی، دور كلاش قرمزی"

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    دلت...

    دلت که گرفته باشد صدای ترانه که هیچ ! با صدای دست فروش دوره گرد هم گریه میکنی . . .

    آمار سایت
  • کل مطالب : 94
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 128
  • باردید دیروز : 195
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 642
  • بازدید ماه : 497
  • بازدید سال : 11,650
  • بازدید کلی : 43,266
  • ای دی مدیران

    ای دی مدیران سایت برای تماس

    MƦ_ƦƛƊƖƝ ID: mr_radin@rogers.com

    ƑƛƦƝƛȤ ID: farnazahmadi7070@yahoo.com