loading...
لــــوکــــس پــــاتـــوق
ADMIN بازدید : 95 سه شنبه 15 مرداد 1392 نظرات (0)

چقدر سخته . . .
تو دنیا هیچ چیز غیر قابل توضیح تر از این اتفاق نیست که ؛
آنکه من بزرگش کردم ، کوچکم کرد !

********************

يه دريا اشـــــــــــــــک براي ريختن دارم…
يه دل گرفته…
يه زندگي پر از خالي…
من سرشارم از تنــهايـــــــــي…

 

********************
 

نـــبودنتـ

داغمـ مے کند!

آنقدر که جاے همه ے روزهاے آخر سالـ

بے آتشـ

مے سوزمـ …

 

********************
تکلیفم روشن شد ؛ خاموش میشوم شیرینم …
فرهاد وار اینبار باید به جای کوه ، دل بکنم !
********************
این روزهایم به تظاهر می گذرد …
تظاهر به بی تفاوتی
تظاهر به بی خیالی
به اینکه دیگر هیچ چیز مهم نیست اما چه سخت می کاهد از جانم این “نمایش” !
********************
جدایی به روز آدم چیزی نمی آورد ؛ به شب آدم اما …
********************
چیزیم نیست ، خوبم !
فقط تو را ندارم …
********************

گر تو بازنگردی ،

امید آمدنت را به گور خواهم برد

و کس نمی داند

که در فراق تو دیگر چگونه خواهم زیست ،

چگونه خواهم مرد؟

 

********************
گاهی اوقات بی قانونی عجب بیداد می کند در عاشقی …
یکی دور می زند اما دیگری باید جریمه شود !
********************
حس آن ته سیگار مچاله
حس آن شاخه شکسته روی زمین
حس بیمار در کما رفته
حس آن بره که گرگ نشسته برایش به کمین
حس تنهایی و رخوت
حس جان دادن تو خلوت
حس مرگ دارم امشب !
********************
دلم قصه ای عاشقانه می خواهد که تا آخرش پای هیچ نفر سومی به میان نیاید !
********************
دلم ؛ جایی مانده ای که هیچکس مسئولیت شکستنت را بر عهده نمی گیرد …
********************
آرزویش برای من ، شیرینیش برای دیگری …
این است سهم من زندگی !
********************
چقدر میتوان تحمل کرد
نبودنت را ؟
نداشتنت را ؟
ندیدنت را ؟
نخواستنت را ؟
********************
به سادگی رفت ؛ نه اینکه دوستم نداشت !
نه ، فهمید خیلی دوستش دارم !
********************
آن قدر دلم از رفتنت بد شکست که نمی دانیم وقتی بیایی ، کدام تکه اش خوش حال خواهد شد !
********************
کاش بودی تا من نیز چیزی برای از دست دادن داشتم . . .
جای خالی تو داره همه دنیامو میگیره !
********************
“ دلم ”
جای مانده ای که هیچکس مسئولیت شکستنت رابه عهده نمیگیرد . . .
********************
حال “ من ” دیدن دارد وقتی کسی حال “ تو ” را میپرسد . . .
********************
دلم شکست !
عیبی ندارد شکستنی است دیگر ، می شکند !
اصلا فدای سرت ، قضا و بلا بود از سرت دور شد . . .
اشکم بی امان می ریزد !
مهم نیست !
آب روشنی است !
خانه ات تا ابد روشن عشق من . . .
********************
تنها دلیل شکست در عشق یک عامل است
تفاوت تعریف هرکس از عشق  . . .
********************
دلشکسته ام . . .
همچون مادرى که ، لباسهاى ورزشى بچه اش بوى سیگار میدهد . . .
********************
وقتی با مشت هاش قلبم رو می شکست . . .
همه ی فکرم به این بود که مبادا دستاش زخمی شه . . .
********************
دل شکسته را بند هم که بزنی ، بی فایده است ؛ هر کاری بکنی باز هم غم و غصه از ترک هایش چکه می کند !
********************
شتر مواقع پشت جمله ی ” عیب نداره ، مهم نیست ”
یه دلِ شکسته وجود داره . . .
********************
شکستگی رفع بلاست . . .
ولی باور نمی کند دلم . . .
********************
درخت با برگ های خشک و شاخه های شکسته هم هنوز درخت است . . .
آدم اما “ دلش که بشکند ” ، دیگر آدم نمی شود !
********************
به سلامتی کسی که دلتو شکسته !
اما خبرنداره اون چیزی که شکست تصویر زیبایی بوده که ازخودش ساخته بودی . . .
********************

کاش همانطور که از شکستن تکه ای شیشه بر میگردی و نگاهش میکنی . . .
وقتی دل مرا شکستی ، یکبار بر میگشتی ، فقط نیم نگاهی میکردی . . . 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    دلت...

    دلت که گرفته باشد صدای ترانه که هیچ ! با صدای دست فروش دوره گرد هم گریه میکنی . . .

    آمار سایت
  • کل مطالب : 94
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 65
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 194
  • باردید دیروز : 195
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 708
  • بازدید ماه : 563
  • بازدید سال : 11,716
  • بازدید کلی : 43,332
  • ای دی مدیران

    ای دی مدیران سایت برای تماس

    MƦ_ƦƛƊƖƝ ID: mr_radin@rogers.com

    ƑƛƦƝƛȤ ID: farnazahmadi7070@yahoo.com